marți, 4 octombrie 2011

In ultimul timp ma simt atat de singura... Nu pot scrie cu subinteles asa ca o sa fiu directa; cat de directa poti fi pe un blog, nu am idee.
Mereu vorbim ca George o sa moara primul si alte cacaturi din astea dar nu as vrea sa se intample asta. Chiar daca uneori spun ca va urasc si ca nu o sa mai vorbesc cu voi si ma supar pe cele mai mici lucruri, eu tin foarte mult la voi. Desigur ca ma enervez cand Onuti iese cu Alex si Elena cu Florin din cauza ca ma simt parasita. Iar cand George tace si nu ne spune ce are, ma enervez pentru ca am impresia ca nu are destula incredere in noi sa ne spuna ce are. Cand aud ca a fost la Onuti si i-a zis ca atunci fu suparat de aia si de aia ma simt...
Eu nu va spun niciodata ce ma deranjeaza pentru ca nu vreau sa plang in fata voastra. Ar fi bine sa postez chestia asta inainte sa mi se faca frica si sa o sterg.

3 comentarii:

  1. "Eu nu va spun niciodata ce ma deranjeaza pentru ca nu vreau sa plang in fata voastra"...stim; nici George.

    Uai Laurichi, da' tu stii ca te iubesc de mi-as taia si unghiile pentru tine, nu?!

    Imi pari rau ca ti enervez des:">.Ti iubesc>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de seaca am fost.Ah, sunt mandra de mine!

    M-as bucura daca mi-ai spune ce ai cand ai si n-ar fi rau daca ai plange in fata noastra.Am fi noi, in fond, si te-ai descarca.

    Si sper ca-ti dai seama ca daca intr-o zi ies cu Alex, nu inseamna ca in ziua aia nu-ti sunt prietena :D.

    RăspundețiȘtergere
  3. Subscriu la ce-a zis onuti mai sus.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere